Договір публічної оферти про надання послуг
Договір публічної оферти про надання послуг
ТОВ «Едмейк» (Код ЄДРПОУ 44790295), що діє на підставі виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (номер запису 1005561020000081169 від 09.09.2022), що іменується надалі «Виконавець», з однієї сторони, та особа, яка приєдналась до цього Договору, шляхом прийняття пропозиції укласти цей Договір на умовах, визначених Виконавцем, що іменується надалі «Замовник», з іншої сторони, надалі разом – «Сторони», а кожен окремо – «Сторона», виражаючи свою вільну волю та керуючись нормами чинного законодавства України, уклали цей Договір публічної оферти про надання послуг (надалі – «Договір») про наступне.
Публічна оферта
Викладений нижче текст Договору, адресований фізичним особам, які відповідають вимогам даного Договору і є офіційною публічною пропозицією (відповідно до ст. 641 Цивільного кодексу України) ТОВ "Едмейк", що діє на підставі виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (номер запису 1005561020000081169 від 09.09.2022), названого в подальшому «Виконавець» на визначених Договором умовах, згідно з переліком послуг, розміщених на Сайті Виконавця. Договір вважається укладеним в порядку ст. 642 Цивільного кодексу України і набуває сили договору приєднання з моменту здійснення Вами дій, передбачених п.п. 3.3.1., 3.3.2. даного Договору, що означають повне і беззастережне прийняття Вами всіх умов Договору без будь-яких виключень та/або обмежень (акцепт).
1. Визначення термінів
1.1. Договір (оферта) — даний публічний Договір між Замовником та Виконавцем (ТОВ «Едмейк») на надання послуг, який укладається шляхом акцепту Замовником цієї оферти, і є договором приєднання, який може бути укладений лише шляхом приєднання Замовником до запропонованого Договору в цілому.
1.2. Сайт — веб-сторінка, доступна у мережі Інтернет під доменним ім’ям https://ithillel.ua та усі (будь-які) суб-домени (під-домени) даного ресурсу.
1.3. Акцепт оферти (прийняття пропозиції) — повне й беззастережне прийняття Замовником умов, викладених в цьому Договорі, шляхом заповнення Анкети на веб-сайті https://ithillel.ua та належної оплати вартості послуг. Договір, укладений Замовником за допомогою акцепту даної оферти, прирівнюється до договору, укладеного Сторонами у письмовій формі. При поданні Анкети та здійсненні оплати згідно умов даного Договору Замовник вважається таким, що ознайомлений та згодний з усіма умовами цієї оферти.
1.4. Замовник — це користувач (потенційний користувач) послуг Виконавця на умовах цієї Оферти, який надав свої персональні дані та згоду на їх обробку, є дієздатною фізичною особою, яка досягла 18 років, і має законне право вступати в договірні відносини з Виконавцем.
1.5. Відеокурс— цілісний і сформований виклад за допомогою Контенту однієї або декількох тем будь-якого напрямку в сфері інформаційних технологій. Характеристики відеокурсу визначаються у відповідній пропозиції відеокурсу.
1.6. Контент — означає вебінари, фонограми, відеограми, текстові, графічні, аудіовізуальні або будь-які інші матеріали, розроблені, організовані, надані для використання Замовником.
1.7. Пропозиція відеокурсу— розміщена на Сайті інформація про характеристики, тривалість, формат, форму та особливості доступу до відеокурсу, правила проходження відеокурсу, тощо.
1.8. Реєстрація Замовника (далі — Реєстрація) — заповнення Замовником Анкети шляхом надання персональних даних та згоди на їх обробку.
1.9. Анкета — електронна реєстраційна форма для замовлення відеокурсу, яка підлягає заповненню Замовником в електронному вигляді на Сайті з метою надання Виконавцю інформації, необхідної для здійснення Виконавцем своїх обов’язків за цим Договором та для підтвердження укладення Замовником цього Договору.
1.10. Особистий кабінет — персональний розділ Сайту, до якого Замовник отримує доступ після проходження Реєстрації на Сайті. Через Особистий кабінет Замовник отримує доступ до відеокурсу, навчальних матеріалів, іншу необхідну для виконання Договору інформацію.
1.11. Посилання на сайт — буквено-цифровий код або інший код, що дозволяє отримати доступ до Сайту Виконавця в мережі Інтернет.
1.12. Персональне посилання — персональний буквено-цифровий код або інший код, що дозволяє Замовнику отримати доступ до Курсу навчання.
1.13. Повідомлення про оплату — повідомлення направлене Виконавцем на електронну пошту, вказану Замовником (потенційним Замовником) та/або смс-повідомлення, направлене на вказаний Замовником номер мобільного телефону, із зазначенням: актуальної інформації щодо вартості послуг, банківських реквізитів на оплату, тощо. Строк дії Повідомлення складає 30 (тридцять) календарних днів з моменту його відправлення Виконавцем. По спливу цього строку Повідомлення є недійсним.
2. Предмет Договору
2.1. За даним Договором Виконавець бере на себе зобов’язання надати послуги з навчання в сфері інформаційних технологій у вигляді доступу до обраного Замовником відеокурсу, а Замовник зобов’язується оплатити послуги Виконавця в обсязі та на умовах передбачених даним Договором та дотримуватись умов та порядку їх отримання, встановлених Договором.
2.2. Обсяг та характеристика послуг за даним Договором визначаються відеокурсом, обраним та оплаченим Замовником згідно з відповідною Пропозицією відеокурсу.
2.3. Договір вважається укладеним з моменту отримання Виконавцем від Замовника належної оплати послуг Виконавця за цим Договором (з дати зарахування сплачених Замовником коштів на банківський рахунок Виконавця).
2.4. Послуги за цим Договором не є освітніми послугами в розумінні Закону України «Про освіту».
2.5. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а також всіма правами і повноваженнями, необхідними і достатніми для укладання і виконання цього Договору відповідно до його умов.
2.5.1. Виконавець не зобов’язаний перевіряти відповідність Замовника вимогам Договору (п. 1.5.) та не несе відповідальності у випадку невідповідності Замовника.
2.6. Всі умови Договору викладені в даній оферті є обов’язковими для Сторін. Перед початком користування послугами Замовник зобов’язаний ознайомитися з умовами цього Договору та іншою інформацією оприлюдненою на Сайті Виконавця.
2.7. Особа не згодна з умовами Договору не може бути його Стороною та повинна утриматися від Реєстрації на навчання. Особа, яка здійснила акцепт Договору, підтверджує своє ознайомлення та згоду з усіма умовами даного Договору та вважається Замовником відповідно до його положень. Замовник може самостійно у будь-який момент ознайомитись із умовами Договору на Сайті Виконавця та зобов’язаний періодично перечитувати інформацію з Сайту Виконавця, зокрема з метою ознайомлення із важливою інформацією стосовно навчання, яка може періодично оновлюватись.
2.8. Цей Договір може бути змінений Виконавцем в односторонньому порядку без попереднього та наступного повідомлення про це Замовника. Зміни набирають чинність з моменту публікації нової редакції Договору на Сайті. Чинна редакція цього Договору доступна (опублікована) в мережі Інтернет за адресою https://ithillel.ua.
2.9. Замовник розуміє та підтверджує, що його згода з умовами цього Договору та/або використання ним Сайту після публікації нової редакції Договору означає згоду Замовника з оновленими умовами Договору. Якщо Замовник не згоден з новими умовами Договору, він повинен припинити використання послуг Виконавця.
3. Порядок укладення Договору
3.1. Розміщення тексту цього Договору на Сайті є пропозицією (офертою) Виконавця фізичним особам, які виявлять бажання замовити послуги Виконавця у вигляді доступу до відеокурсу та укласти даний Договір на вказаних у ньому умовах.
3.2. Оферта може бути акцептована (прийнята) будь-якою фізичною особою, яка відповідає вимогам даного Договору і бажає придбати послуги Виконавця.
3.3. Оферта вважається акцептованою Замовником, якщо він вчинив наступні дії в їх сукупності:
3.3.1. належним чином заповнив Анкету на відеокурс і проставив у ній відмітку про прийняття Оферти;
3.3.2. після оформлення Анкети належним чином оплатив послуги Виконавця згідно з Повідомленням про оплату, отриманим від Виконавця.
3.3.3. Реквізити для оплати послуг Виконавця зазначаються у Повідомленні про оплату.
3.3.4. Особа, яка не виконала хоча б одну з дій передбачених п.п. 3.3.1, 3.3.2. даного Договору, не є Замовником.
3.4. Акцепт даної оферти означає, що Замовник ознайомлений з усіма умовами викладеними в цьому Договорі, він їх розуміє і беззастережно приймає всі ці умови в цілому (в повному обсязі і без виключень) та що Замовник погоджується і беззастережно приймає всі умови обраного та оплаченого ним відеокурсу, що розміщені на Сайті Виконавця.
3.5. Термін акцепту необмежений.
3.6. Договір вважається укладеним і вступає в силу з моменту акцепту і діє протягом усього терміну отримання Замовником послуг Виконавця або до моменту розірвання на підставах, визначених умовами Договору та/або нормами чинного законодавства України.
3.7. Умови даного Договору діють для будь-якого відеокурсу із вказаних на Сайті.
3.8. Умови Договору залишаються для Замовника незмінними з моменту повної оплати обраного Курсу і до завершення Виконавцем занять по цьому відеокурсу.
3.9. Договір може бути розірваний за ініціативою Виконавця у випадку порушення Замовником умов даного Договору. Виконавець повідомляє Замовника про розірвання Договору шляхом направлення повідомлення на електронну адресу Замовника, вказану під час Реєстрації. В даному випадку грошові кошти, сплачені Замовником за відеокурс, не повертаються.
4. Порядок доступу до відеокурсу
4.1. Для отримання доступу до відеокурсу Замовнику необхідно зареєструватися, і виконати всі умови даного Договору.
4.2. Після Реєстрації, на зазначену Замовником електронну пошту (e-mail), надійде повідомлення і, що міститиме персональне посилання, яке діє тільки для одного Замовника, яким воно було отримано. Перейшовши по посиланню Замовник підтверджує факт ознайомлення і згоду з умовами даної Оферти, в результаті чого йому надається доступ до відеокурсу.
4.3. Для навчанні у вигляді перегляду відеокурсу Замовник самостійно забезпечує дотримання належних технічних умов для персонального комп’ютера та/або іншого пристрою.
4.4. Виконавець має право не надавати Замовнику доступ до відеокурсу, якщо останній порушив або не виконав умови даного Договору. Про це Виконавець повідомляє Замовника на його контактний e-mail.
4.4. По закінченню перегляду відеокурсу Виконавець приймає рішення про надання або ненадання сертифікатів Замовникам, в залежності від виконання вимог, передбачених п. 4.4.1.
4.4.1. Замовник ознайомлений і погоджується, що Виконавець має право Видати Замовнику сертифікат виключно у разі виконання ряду вимог, а саме:
-перегляд всіх занять, що передбачені Відеокурсом;
-виконання практичних завдань, що передбачені Відеокурсом;
-успішне виконання не менше, ніж 60% квізів.
4.4.2. Замовники які не виконали вимоги, викладені в п. 4.4.1. Договору, сертифікати не отримують.
5. Права та обов’язки Виконавця
5.1. Виконавець зобов’язаний:
5.1.1. За умови акцепту Договору та виконання Замовником умов даного Договору, надати Замовнику можливість доступу до обраного ним відеокурсу.
5.1.2. На вимогу Замовника надати йому консультацію та інформацію щодо відеокурсу.
5.2. Виконавець має право:
5.2.1. Змінювати, оновлювати та вдосконалювати Пропозицію відеокурсу за власним рішенням відповідно до потреб ринку навчання у сфері інформаційних технологій, поточних тенденцій, потреб потенційних Замовників, тощо.
5.2.2. На підставі заяви Замовника, виключно з власної ініціативи вирішувати питання про можливість повернення Замовнику грошових коштів сплачених за відеокурс, у разі якщо Замовник не розпочав навчання за відеокурсом.
5.2.3. Повернення коштів можливе лише у випадку виконання обох умов одночасно:
- З моменту покупки пройшло не більше 5 календарних днів.
- Замовник переглянув не більше 5 занять.
5.2.4. Повернення не здійснюється, якщо:
1) Замовник переглянув понад 5 занять, навіть якщо з моменту покупки пройшло менше 5 календарних днів.
2) Пройшло більше 5 днів, навіть якщо Замовником переглянуто менше 5 занять.
5.2.5. Припинити доступ Замовника в Особистий кабінету випадках:
- 1) порушення Замовником своїх обов'язків, передбачених Главою 6 цього Договору;
- 2) порушення Замовником умов Угоди користувача;
- 3) встановлення факту порушення Замовником прав інтелектуальної власності Виконавця, інших Замовників, викладачів, третіх осіб;
- 4) встановлення факту передачі Замовником реквізитів для доступу до відеокурсу третім особам, поширення Замовником інформації і матеріалів, отриманих ним у зв'язку з переглядом відеокурсу, третім особам за плату або безкоштовно. Використання Замовником інформації і матеріалів, отриманих в результаті отримання послуг Виконавця, в інших цілях, крім особистого некомерційного використання;
- 6) повернення грошових коштів Замовнику.
6. Права та обов’язки Замовника
6.1. Замовник зобов’язаний:
6.1.1. На Сайті належним чином заповнити Анкету та підтвердити свою безумовну та беззастережну згоду з порядком доступу до відеокурсу. Така згода вважається наданою Замовником, якщо він проставив відмітку про прийняття оферти в Анкеті.
6.1.2. Належним чином оплатити послуги Виконавця згідно з умовами даного Договору.
6.1.3. Дотримуватися вимог законодавства України під час виконання даного Договору та перегляду відеокурсу.
6.1.4. Утримуватись від поширення недостовірної, неправдивої інформації, інформації, що ганьбить честь, гідність, ділову репутацію Виконавця, інших замовників, викладачів, третіх осіб, а також інформації, що спонукає і закликає до міжнаціональної, етнічної, расової нетерпимості, ворожнечі, війни, зміни державного устрою країн, інформації, поширення якої заборонено чинним законодавством України та нормами міжнародного права.
6.1.5. Утримуватись від інших дій, не передбачених даним Договором, включаючи таких, які містять склад кримінального або адміністративного правопорушення, або порушують права і законні інтереси Виконавця, інших замовників, викладачів, третіх осіб.
6.1.6. Не відтворювати, не повторювати, не копіювати, не продавати, а також не використовувати в будь-яких інших цілях інформацію і матеріали, що стали йому доступними в зв’язку з наданням послуг Виконавцем і доступом до відеокурсу, за винятком використання такої інформації та матеріалів Замовником виключно для його особистих некомерційних потреб.
6.2. Замовник має право:
6.2.1. Обрати відеокурс відповідно до власних потреб.
6.2.2. Отримати послуги згідно умов даного Договором.
6.2.3. Отримати доступ до відеокурсу в Особистому кабінеті, за умови виконання належним чином своїх обов'язків за Договором та відсутності будь-яких його порушень.
6.2.4. Звернутися до Виконавця із письмовою заявою щодо вирішення питання про повернення грошових коштів, сплачених за відеокурс, відповідно до п.п. 5.2.3-5.2.5. Договору.
6.2.5. Замовник має право використати доступні йому в LMS бонуси - виключно як знижку при оплаті нового курсу/відеокурсу навчання. Щоб не порушувати нормативних вимог, передбачених діючим в Україні законодавством, нараховані Виконавцем бонуси не можуть бути компенсовані Замовнику будь-яким іншим способом (окрім знижки), в тому числі грошовими коштами.
7. Порядок розрахунків
7.1. Актуальна вартість послуг за даним Договором встановлюється у національній валюті України та повідомляється Замовнику шляхом направлення Виконавцем Повідомлення про оплату.
7.1.1. Вартість відповідного відеокурсу може бути змінена Виконавцем після спливу 30 (тридцяти) календарних днів з моменту відправлення Повідомлення про оплату.
7.2. Дійсною вважається вартість відеокурсу, яка діяла на момент зарахування належної оплати за відеокурс від Замовника на банківський рахунок Виконавця.
7.3. Вартість відеокурсу залишається незмінною для Замовника з моменту здійснення належної оплати та до завершення оплаченого відеокурсу.
7.4. Оплата вартості послуг Виконавця за цим Договором здійснюється у вигляді повної 100% (стовідсоткової) передоплати. При цьому надається додаткова знижка в розмірі 10% (десяти відсотків) від вартості послуг.
7.5. Грошові кошти, перераховані Замовником за послуги Виконавця зараховуються на банківський рахунок Виконавця виключно у національній валюті України.
7.6. У випадку, якщо Замовник перераховує оплату за послуги Виконавця у іноземній валюті, він повинен це зробити через платіжну систему MonoPay або Liqpay.
7.7. Вартість послуг не включає в себе будь-які комісії, що стягуються банками чи платіжними системами за проведення платежу та/або за конвертацію валют. Комісійні витрати за здійснення платежів за даним Договором Замовник сплачує додатково. Також Замовник несе всі вищевказані витрати у випадку повернення Виконавцем йому повної або часткової оплати за послуги Виконавця.
7.8. Послуги вважаються оплаченими в момент зарахування належної оплати за відеокурс на рахунок, вказаний Виконавцем у Повідомленні про оплату.
7.9. Актуальна інформація про діючі знижки на вартість певного відеокурсу (відеокурсів) розміщується на Сайті.
7.10. Загальна знижка на вартість відеокурсу не може перевищувати 25% (двадцять п’ять відсотків) від повної діючої вартості відеокурсу.
7.11. Однакові знижки не об’єднуються та не обчислюються шляхом додавання номіналу знижок між собою. Одна особа може використати лише один сертифікат на знижку для оплати обраного відеокурсу.
7.12. При необхідності повернення грошових коштів Замовник повинен зв’язатися з Виконавцем за контактним номером телефону, зазначеним на Сайті, та оформити запит на повернення. Після цього Замовник повинен належним чином оформити та надіслати з адреси зареєстрованої електронної пошти Виконавцю скан копію заяви про повернення грошових коштів із зазначенням таких даних: прізвище, ім’я, по-батькові; назва відеокурсу; дата замовлення; інформація про платежі (сума, дата перерахування); причини відмови від послуг, тощо.
7.12.1. У випадку неналежного оформлення запиту про повернення грошових коштів та/або відсутності в заяві про повернення Замовника необхідної інформації, Виконавець має право не розглядати таку заяву Замовника і не несе за це відповідальність.
7.13. При поверненні коштів Виконавець використовує ті засоби платежу, які використовував Замовник. Якщо Замовник використовував декілька різних платіжних засобів, Виконавець може використати будь-який з них на власний вибір. З суми повернення коштів будуть утримані всі додаткові послуги і комісії банків та платіжних систем, пов'язані з поверненням платежу.
7.14. Строк розгляду Виконавцем будь-яких заяв Замовника про повернення грошових коштів сплачених за відеокурс складає 20 (двадцять) календарних днів з моменту отримання належно оформленої заяви Замовника.
8. Відповідальність Сторін
8.1. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань, зазначених у Договорі, Сторони несуть відповідальність згідно чинного законодавства України.
8.2. У випадку порушення Замовником прав інтелектуальної власності Виконавця, Викладачів, інших Замовників, в тому числі у випадку передачі Замовником інформації, матеріалів отриманих під час проходження відеокурсу третім особам, при виявленні фактів використання Замовником вказаних матеріалів, інформації з комерційною метою, Замовник несе відповідальність у вигляді припинення доступу до Курсу, розірвання Договору в односторонньому порядку без повернення внесеної плати за Курс та відшкодування Виконавцю прямих і непрямих збитків, завданих таким порушенням.
8.3. Виконавець не несе відповідальності за будь-які збитки Замовників чи третіх осіб, які виникли не з вини Виконавця.
8.4. Інформація про конкретний відеокурс та особливості доступу Замовника до відеокурсу (в тому числі технічні характеристики обладнання, необхідного для доступу до відеокурсу) розміщується на Сайті. У разі невідповідності технічного обладнання Замовника визначеним на Сайті вимогам, Виконавець не несе відповідальності за неможливість отримання Замовником доступу до відеокурсу.
8.5. Сукупна відповідальність Виконавця перед Замовником за будь-яким позовом чи претензією за цим Договором обмежується розміром вартості послуги, наданої за даним Договором.
9. Інтелектуальна власність
9.1. Право використання Контенту, відеокурсів, матеріалів отриманих в процесі надання послуг Виконавцем, обмежене використанням в особистих некомерційних цілях і не допускається в інших цілях.
9.2. Виконавець залишає за собою всі виключні майнові права інтелектуальної власності на Контент та відеокурси, включаючи право перешкоджати та забороняти протиправне використання третіми особами.
9.3. Виконавець не надає Замовнику жодних прав на використання знаків для товарів і послуг, що можуть міститися в Контенті, відеокурсах, на Сайті.
9.4. У випадку наявності обґрунтованих підозр про порушення прав інтелектуальної власності третіх осіб матеріалами, що містяться в Контенті, відеокурсах, на Сайті, Виконавець зберігає за собою право призупинити доступ до таких матеріалів без попереднього та наступного повідомлення Замовника та не несе відповідальності за внесення таких змін.
10. Відмова від гарантій
10.1. Замовник погоджується, що використовує послуги Виконавця виключно на свій розсуд і несе за це односторонню відповідальність.
10.2. Виконавець не несе ніякої відповідальності за можливі неотримані Замовником результати, здобутки, досягнення, прибутки, за репутаційні, інші ризики, тощо, які можуть виникнути при використанні послуг Виконавця.
10.3. Результати різних Замовників можуть значно відрізнятися при користуванні одними і тими ж послугами. Використовуючи послуги Виконавця, Замовник відмовляється від будь-яких претензій до Виконавця з приводу результатів використання послуг Виконавця.
10.4. Замовник повідомлений про те, що його незгода з думкою викладачів і змістом відео курсів навчання не є підставою для повернення сплачених грошових коштів.
11. Обставини непереборної сили (форс-мажор)
11.1. Сторона не несе відповідальності перед іншою Стороною за будь-які збитки або втрати внаслідок несвоєчасного виконання або невиконання цього Договору, повністю або частково, якщо воно спричинене, повністю або частково, обставинами непереборної сили поза контролем Сторін та без необережності з боку Сторін.
11.2. Такі обставини, події або причини включають (перелік не є виключним) наступне: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, ворожі атаки, блокади, ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратство, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами та стихійним лихом, а саме: епідемії, епізоотії, пандемії, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха тощо.
11.3. Факт настання та тривалості дії обставин форс-мажору має бути підтверджений документально компетентним державним органом у відповідності до чинного законодавства України. При виникненні форс-мажорних обставин Сторона, виконанню чиїх зобов’язань перешкоджають такі обставини, повинна письмово сповістити про це іншу Сторону впродовж 10 (десяти) календарних днів з дати їх появи.
11.4. Виконавець має право повідомляти Замовників про настання обставин непереборної сили шляхом розміщення відповідної інформації на Сайті. Замовники вважаються повідомленими з моменту розміщення інформації про обставини непереборної сили на Сайті.
12. Додаткові умови
12.1. До цього Договору та його тлумачення застосовується законодавство України. Всі спори стосовно цього Договору вирішуються у судах України. У всьому, що не врегульовано даним Договором, Сторони керуються нормами чинного законодавства України.
12.2. Досудовий претензійний порядок вирішення суперечок між Сторонами є обов’язковим за даним Договором. Строк розгляду претензії складає 20 (двадцять) календарних днів з моменту її отримання.
12.3. У випадку якщо суперечку неможливо розв’язати в претензійному порядку, будь-яка із Сторін має право звернутися до суду. Сторони домовились, що всі суперечки за даним Договором вирішуються у суді за місцезнаходженням Виконавця.
13. Реквізити та контакти
Виконавець:
ТОВ "Едмейк"
Код ЄДРПОУ 44790295
Юридична адреса: Україна, 65014, Одеська обл., місто Одеса, вул. Канатна, будинок 22, другий поверх
Банківський рахунок в форматі IBAN UA673052990000026005044917685 в АТ КБ "ПРИВАТБАНК"