3D Моделювання в Blender: Повний курс від основ до рендера
Цей курс створено для новачків, які хочуть впевнено увійти у світ 3D-моделювання. Ви навчитеся працювати в Blender, створювати об'єкти у стилі Low poly та High poly, освоїте текстурування, шейдинг, та основи рендера. Також попрактикуєтесь у програмах Marmoset Toolbag і Substance Painter.
Курс охоплює повний цикл 3D-моделювання в Blender — від знайомства з інтерфейсом до рендеру готової моделі. Ви вивчите основи моделювання, створення Low poly та High poly об’єктів, шейдинг, UV-розгортку, запікання карт, роботу з нодовою системою Blender. Окремі блоки присвячені програмам Marmoset Toolbag та Substance Painter — для презентації та текстурування моделей.
Особливість курсу — практичний підхід: ви створюєте один повноцінний 3D-проєкт від початку до кінця, на кожному етапі розширюючи та вдосконалюючи його. Це допоможе вам не лише закріпити знання, а й отримати готову роботу для портфоліо.
Після проходження курсу ви зможете впевнено створювати 3D-сцени, готувати проєкти для портфоліо та проходити технічні співбесіди
Сергій Найденко 3D Artist
Вивчається на курсі
Знайомство з програмою • 1 заняття
- 1
Знайомство з програмою
Безкоштовно- Відео12 хв • дивитись відео
- Конспект
Основи моделювання • 2 заняття
- 2
Основи моделювання
Безкоштовно- Відео14 хв • дивитись відео
- Конспект
- 3
Що таке Mesh та взаємодія з ним
Безкоштовно- Відео15 хв • дивитись відео
- Конспект
Початок роботи • 2 заняття
- 4
Етапи моделювання
Безкоштовно- Відео3 хв • дивитись відео
- Конспект
- 5
Огляд інструментів та модифікаторів
Безкоштовно- Відео14 хв • дивитись відео
- Конспект
Перший етап Low-poly моделювання • 37 занять
- 6
Організація роботи
- Відео13 хв • дивитись відео
- Конспект
- 7
Початок моделювання стопи
- Відео16 хв • дивитись відео
- 8
Розширюємо конструкцію стопи
- Відео20 хв • дивитись відео
- 9
Нові елементи задньої частини стопи
- Відео15 хв • дивитись відео
- 10
Тримачі та основний корпус стопи
- Відео25 хв • дивитись відео
- 11
Перехід до інших накладних частин ноги
- Відео17 хв • дивитись відео
- 12
Продовження створення накладних деталей
- Відео18 хв • дивитись відео
- 13
Поршні, лампи й додаткові деталі
- Відео16 хв • дивитись відео
- 14
Центральна деталь корпусу ноги
- Відео22 хв • дивитись відео
- 15
Моделювання центральних елементів ноги
- Відео24 хв • дивитись відео
- 16
Фінальні деталі ноги й підготовка до завершення
- Відео16 хв • дивитись відео
- 17
Дрібні тримачі та додаткові кріплення
- Відео20 хв • дивитись відео
- 18
Циліндричні елементи
- Відео15 хв • дивитись відео
- 19
Curve
- Відео16 хв • дивитись відео
- Конспект
- 20
Завершальні штрихи ноги та декоративні деталі
- Відео27 хв • дивитись відео
- 21
Старт моделювання корпусу
- Відео17 хв • дивитись відео
- 22
Декоративні елементи корпусу
- Відео14 хв • дивитись відео
- 23
Тримачі та дроти всередині корпусу
- Відео21 хв • дивитись відео
- 24
Продовження роботи над корпусом
- Відео16 хв • дивитись відео
- 25
Завершальні декоративні частини поточного блоку
- Відео20 хв • дивитись відео
- 26
Перехід до наступної групи деталей корпусу
- Відео19 хв • дивитись відео
- 27
Решітки та гвинти
- Відео19 хв • дивитись відео
- 28
Тримачі та кабелі
- Відео21 хв • дивитись відео
- 29
Лампи та фіналізація корпусу
- Відео20 хв • дивитись відео
- 30
Початок моделювання башти
- Відео19 хв • дивитись відео
- 31
Створення частин дула
- Відео30 хв • дивитись відео
- 32
Завершення дула та збирання вузла
- Відео17 хв • дивитись відео
- 33
Корпус башти
- Відео18 хв • дивитись відео
- 34
Накладні елементи корпусу башти
- Відео17 хв • дивитись відео
- 35
Гвинти й кріплення для антен
- Відео18 хв • дивитись відео
- 36
Двигуни та технічні деталі башти
- Відео18 хв • дивитись відео
- 37
Останні частини корпусу башти
- Відео22 хв • дивитись відео
- 38
Декоративні елементи башти
- Відео22 хв • дивитись відео
- 39
Задній сканер
- Відео19 хв • дивитись відео
- 40
Дроти, бічний захист і головний сканер
- Відео20 хв • дивитись відео
- 41
Завершення головного сканера
- Відео17 хв • дивитись відео
- 42
Фінал башти та завершення першого етапу
- Відео19 хв • дивитись відео
Другий етап Low-poly моделювання - Shading, Mark Sharp, UV • 27 занять
- 43
Ознайомлення з новим етапом UV
- Відео11 хв • дивитись відео
- Конспект
- 44
Підготовка моделі та простору до UV
- Відео11 хв • дивитись відео
- Конспект
- 45
Правила різу моделі
- Відео12 хв • дивитись відео
- Конспект
- 46
Розрізання моделі на острови та пакування
- Відео14 хв • дивитись відео
- Конспект
- 47
Розгортаємо перші частини стопи робота
- Відео18 хв • дивитись відео
- 48
Переходимо на задні частини стопи
- Відео21 хв • дивитись відео
- 49
Починаємо розгортати центральні частини ноги
- Відео18 хв • дивитись відео
- 50
Розгортаємо корпус ноги та декорні частини
- Відео26 хв • дивитись відео
- 51
Переходимо на кінцеві частини ноги
- Відео14 хв • дивитись відео
- 52
Закінчили розгортати ногу та переходимо до пакування
- Відео9 хв • дивитись відео
- 53
Пакування частин ноги
- Відео24 хв • дивитись відео
- 54
Розпочинаємо розрізати корпус
- Відео16 хв • дивитись відео
- 55
Розрізаємо декорні частини корпусу
- Відео17 хв • дивитись відео
- 56
Продовжуємо розрізати декорні частини
- Відео16 хв • дивитись відео
- 57
Розрізаємо решітки, платформи і дрібні частини
- Відео16 хв • дивитись відео
- 58
Розрізаємо дроти, лампи і різні кріплення
- Відео18 хв • дивитись відео
- 59
Дороблюємо лампи
- Відео18 хв • дивитись відео
- 60
Початок пакування корпусу
- Відео24 хв • дивитись відео
- 61
Завершення пакування корпусу
- Відео27 хв • дивитись відео
- 62
Розпочинаємо розгортати башту
- Відео16 хв • дивитись відео
- 63
Розгортаємо частини дула
- Відео18 хв • дивитись відео
- 64
Починаємо розгортати частини корпусу башти
- Відео18 хв • дивитись відео
- 65
Розгортаємо дрібні частини, труби та двигуни
- Відео17 хв • дивитись відео
- 66
Розгортаємо антени, та частини двигуна
- Відео19 хв • дивитись відео
- 67
Розгортаємо накладки, решітки та сканери
- Відео22 хв • дивитись відео
- 68
Закінчуємо розгортати частини башти
- Відео25 хв • дивитись відео
- 69
Пакування частин башти
- Відео35 хв • дивитись відео
Третій етап моделювання — High poly • 27 занять
- 70
Формування хайпольної версії моделі
- Відео17 хв • дивитись відео
- Конспект
- 71
Підготовчі кроки
- Відео18 хв • дивитись відео
- 72
Формування передніх секцій стопи
- Відео17 хв • дивитись відео
- 73
Продовжуємо формувати передні частини стопи
- Відео33 хв • дивитись відео
- 74
Перехід до задніх секцій стопи
- Відео19 хв • дивитись відео
- 75
Починаємо утворювати центральні частини ноги
- Відео18 хв • дивитись відео
- 76
Переходимо на корпус ноги
- Відео27 хв • дивитись відео
- 77
Дрібні частини, решітки та корпус ноги
- Відео27 хв • дивитись відео
- 78
Формуємо іншу велику частину корпусу ноги
- Відео21 хв • дивитись відео
- 79
Дроти, поршні та допоміжні елементи
- Відео16 хв • дивитись відео
- 80
Завершальні декоративні частини, решітки та нові елементи
- Відео30 хв • дивитись відео
- 81
Закінчення утворення ноги
- Відео33 хв • дивитись відео
- 82
Починаємо утворювати наступну частину моделі, а саме базу
- Відео18 хв • дивитись відео
- 83
Створюємо накладні частини корпусу
- Відео15 хв • дивитись відео
- 84
Створюємо задні накладні частини корпусу
- Відео17 хв • дивитись відео
- 85
Тримаючі на корпус та задні накладні частини
- Відео16 хв • дивитись відео
- 86
Закінчуємо утворювати корпус
- Відео20 хв • дивитись відео
- 87
Перші частини дула та його декоративні елементи
- Відео16 хв • дивитись відео
- 88
Утворення нижнього та верхнього корпусу дула
- Відео18 хв • дивитись відео
- 89
Накладні частини башти та бокові захисні щити
- Відео17 хв • дивитись відео
- 90
Утворюємо залишки накладних частин
- Відео18 хв • дивитись відео
- 91
Сканер та тримачі
- Відео30 хв • дивитись відео
- 92
Сканер та двигун
- Відео16 хв • дивитись відео
- 93
Утворюємо нижній сканер
- Відео18 хв • дивитись відео
- 94
Верхня кришка корпусу башти
- Відео21 хв • дивитись відео
- 95
Головний корпус та сканер башти
- Відео21 хв • дивитись відео
- 96
Закінчення етапу High poly
- Відео13 хв • дивитись відео
Запікання та ознайомлення з новою програмою Marmoset Toolbag • 7 занять
- 97
Підготовка моделі до експорту
- Відео17 хв • дивитись відео
- Конспект
- 98
Знайомство з програмою Marmoset Toolbag
- Відео23 хв • дивитись відео
- Конспект
- 99
Артефакти і їх вирішення
- Відео26 хв • дивитись відео
- 100
Запікаємо решітки та виправляємо корпус башти
- Відео29 хв • дивитись відео
- 101
Робота з накладними частинами башти
- Відео23 хв • дивитись відео
- 102
Розглядаємо елементи з корпусу та виправляємо артефакти
- Відео25 хв • дивитись відео
- 103
Фінальні виправлення та підготовка до текстурування
- Відео11 хв • дивитись відео
Текстурування та ознайомлення з новою програмою Substance Painter • 24 заняття
- 104
Вступ до блоку
- Відео2 хв • дивитись відео
- 105
Перші кроки в програмі Substance Painter
- Відео14 хв • дивитись відео
- Конспект
- 106
Продовжуємо огляд інтерфейсу програми
- Відео25 хв • дивитись відео
- Конспект
- 107
Підготовка моделі та проєктування мапів
- Відео21 хв • дивитись відео
- Конспект
- 108
Логіка роботи з шарами та налаштування
- Відео40 хв • дивитись відео
- Конспект
- 109
Огляд генераторів та фільтрів
- Відео12 хв • дивитись відео
- Конспект
- 110
Початок роботи з моделлю
- Відео21 хв • дивитись відео
- 111
Розбиття на шари та створення матеріалів
- Відео22 хв • дивитись відео
- 112
Деталізація матеріалів
- Відео25 хв • дивитись відео
- 113
Працюємо з кольором та з шорсткістю
- Відео18 хв • дивитись відео
- 114
Створюємо бруд
- Відео21 хв • дивитись відео
- 115
Деталізуємо бруд та утворюємо потертості
- Відео21 хв • дивитись відео
- 116
Переходимо до створення нового матеріалу
- Відео27 хв • дивитись відео
- 117
Створюємо різноманітні припатини на поверхні башти
- Відео29 хв • дивитись відео
- 118
Створюємо потертості на башті
- Відео18 хв • дивитись відео
- 119
Створюємо ефект Emission та додаткові Normal
- Відео16 хв • дивитись відео
- 120
Створення нового металевого матеріалу
- Відео35 хв • дивитись відео
- 121
Створення нового матеріалу та деталізація існуючих
- Відео25 хв • дивитись відео
- 122
Переходимо на іншу групу для текстурування, а саме корпус
- Відео18 хв • дивитись відео
- 123
Аналіз та редагування шарів на корпусі
- Відео27 хв • дивитись відео
- 124
Продовжуємо редагувати шари на корпусі
- Відео22 хв • дивитись відео
- 125
Огляд інших матеріалів
- Відео25 хв • дивитись відео
- 126
Переходимо до нової групи, а саме ніг
- Відео23 хв • дивитись відео
- 127
Завершення створення текстур, їх експорт та поради щодо оптимізації
- Відео24 хв • дивитись відео
Shading та нодова система Blender • 2 заняття
- 128
Ознайомлення з Shading Editor та повернення частин по своїх місцях
- Відео15 хв • дивитись відео
- Конспект
- 129
Підключення текстур
- Відео16 хв • дивитись відео
Рендер • 1 заняття
- 130
Рендер моделі
- Відео12 хв • дивитись відео
Після проходження курсу ви отримаєте сертифікат

